لمینت

10 تا از بهترین دکتر لمینت در قزوین❤️【سال1403】⚡️

دندان های سفید و مرتب یک عامل مهم برای افزایش اعتماد به نفس در افراد است. آیا شما هم به دنبال راهی برای داشتن دندان های زیبا و مرتب هستید؟ با دندانپزشکا همراه شوید تا آنچه نیاز است را در مورد لمینت بدانید. لمینت روشی نوین دندانپزشکی است که باعث تغییر رنگ و حالت دندان ها می شود. پارامترهای مهم در انتخاب لمینت دندان بسیار زیاد هستند که یک دندانپزشک به خوبی با آن ها آشنایی دارد. اما چگونه بهترین دکتر لمینت در قزوین را بیابیم؟ برای این کار باید معیارهای درستی را اولویت قرار دهید.  

ارتباطات بهترین دکتر لمینت در قزوین

دندانپزشکی دارای بی شمار رشته و گرایش بوده که هر یک به بررسی اجزای خاصی از دهان و دندان می پردازد. در کل تمامی اجزا با یک دیگر در ارتباط بوده و از یک دیگر تاثیر می پذیرند. از آن جایی که بهترین دکتر لمینت در قزوین در رشته ای خاص تحصیل کرده و مهارت های لازمه کار خود را دارد باید به دنبال راهی برای درمان مشکلاتی که از این ارتباطات سرچشمه می گیرند؛ باشد.

یکی از اقداماتی که برای درمان بیماری ها یا روش های اصلاح لبخند دندانپزشک باید انجام دهد، مشورت با همکاران خود است. گاهی اوقات مهارت ها و دانش های یک دندانپزشک برای درمان یا اصلاح دندان ها کافی نیست. در این جا است که باید دندانپزشک ارتباط خود با سایر دندانپزشکان را حفظ نماید. با مشورت و همراهی با دندانپزشک باسابقه و عالم می توان معضلات درمانی بیماران را با همفکری برطرف کرد. بنابراین ارتباط دندانپزشکان با یک دیگر مهم است.

از دیگر ارتباطاتی که دندانپزشک باید داشته باشد می توان به ارتباط پزشک و بیمار اشاره کرد. زمانی درمان یا اصلاح نتایج مطلوبی خواهد داشت که بیمار و دندانپزشک با یک دیگر همکاری داشته باشند. برای همین بهترین دکتر کامپوزیت در قزوین برای ارائه خدمات باکیفیت تر باید دایره ارتباطی خود را گسترده تر کرده و از تمام عوامل دراختیار برای درمان موثرتر مراجعه کنندگان بهره بگیرد. یکی از علل انتخاب کلینیک های دندانپزشکی توسط بیمار همین ارتباط در جمعی از دندانپزشکان است.

ارتباطات بهترین دکتر لمینت در قزوین

پارامترهای مهم در انتخاب لمینت دندان

یک درمانگر برای این که بتواند رضایت بیمار خود را کسب نماید باید جزئیات و نکات مهم حیطه کاری خود را بشناسد. بهترین دکتر لمینت در قزوین برای تامین کیفیت لمینت باید بهترین نوع آن را انتخاب کند. یک لمینت خوب و باکیفیت برند معتبر و معروفی دارد. دندانپزشک با اندکی تحقیق می تواند برندهای معتبر لمینت را شناخته و از آن ها استفاده نماید. یکی از پارامترهایی که کیفیت لمینت را تضمین می کند، رضایت زیباجویان سابق است.

دندانپزشکی که تنها هدف ارتقای مهارت و کیفیت خدمات خود را داشته باشد با دقت به بررسی لمینت می پردازد. لمینتی برای دندان ها خوب است که ظاهری طبیعی و متناسب با چهره فرد داشته باشد. رنگ لمینت باید شفاف و زیبا بوده و استحکام آن مورد آزمایش قرار گرفته باشد. زیبایی تنها هدف زیباجو نیست؛ بلکه لمینت باید استحکام قابل قبولی داشته تا بتواند زمان طولانی را در خدمت مصرف کننده قرار بگیرد.

تعداد بسیار اندکی از دندانپزشکان برای افزایش تعداد مراجعین از لمینت های غیراصل و تقلبی استفاده کرده و هزینه های پایینی را ارائه می دهند. در صورتی که لمینت باید در برابر سایش مقاوم بوده، رنگ ثابتی داشته و امکان ترمیم آن پس از آسیب های متفاوت وجود داشته باشد. از آن جایی که لمینت روی دندان ها قرار می گیرد و روی سلامت دندان ها تاثیر می گذارد باید به کیفیت و نوع آن توجه زیادی داشت.

10 تا از بهترین دکتر لمینت در قزوین را بشناسید!

دکتر علی برهان

دکتر علی برهان

ایشان دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در قزوین بوده که دارای خدمات نوبت دهی آنلاین می باشد. دکتر علی برهان مطب خود را در منطقه ای آرام و بی سروصدا تاسیس کرده و از کلیه امکانات نوین استفاده می نمایند. نظافت مطب به طور منظم توسط کارکنان مجموعه انجام می شود.

خدمات:

  • کشیدن دندان
  • عصب کشی
  • لمینت و کامپوزیت

آدرس: قزوین، خیابان شهرداری، بین خیام و فردوسی، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه 4، واحد 14

دکتر فهیمه نوری

دکتر فهیمه نوری

دکتر نوری متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی بوده که نام شان در لیست بهترین دکتر لمینت در قزوین آورده شده است. ایشان دارای 10 سال سابقه کار بوده و همواره در تلاش برای ایجاد سلامت دهان و دندان مراجعین می باشد. رعایت بهداشت و قیمت گذاری های منصفانه از ویژگی های مجموعه درمانی دکتر فهیمه نوری می باشد.

خدمات:

  • عصب کشی و درمان ریشه
  • ایمپلنت، لمینت، کامپوزیت
  • جرم گیری، فلورایدتراپی و ترمیم

آدرس: قزوین، بوعلی شرقی، نبش کوچه غنچه، ساختمان پرنیا، طبقه ی 3، واحد 5

دکتر پرناز رستگار

دکتر پرناز رستگار

خانم رستگار پروانه طبابت خود را به شماره 197603 از سازمان نظام پزشکی قزوین اخذ کرده اند. ایشان به بیماران و زیباجویان خود توجه بسیار داشته و راهی که به سلامت دهان و دندان آن ها کمک کننده باشد را انتخاب می کنند. دکتر پرناز رستگار فردی خوش برخورد و محترم بوده و توقعات آن ها را برآورد می سازد.

خدمات:

  • ایمپلنت
  • روکش دندانی
  • جرم گیری و بلیچینگ

آدرس: قزوین، بویین زهرا، بلوار امام خمینی، جنب بانک مسکن

دکتر محمد سلیمانی

دکتر محمد سلیمانی

جراح و دندانپزشک، دکتر محمد سلیمانی به شماره نظام 148804 سال ها در مطب خصوصی خود درحال ارائه خدمات بوده اند. ایشان به کیفیت مواد پرکردنی و ترمیمی توجه بسیاری داشته و معمولا خدمات زیبایی که ارائه کردند از دوام و ماندگاری خوبی برخوردار است. ایشان در دانشگاه های معتبر داخل کشور تحصیل کرده و سوابق تحصیلی و علمی خوبی را برای خود رقم زده اند.

خدمات:

  • عصب کشی
  • ترمیم و بازسازی دندان
  • کامپوزیت و بلیچینگ
  • لمینت و سفید کردن دندان ها

آدرس: قزوین، چهارراه شهرداری، به سمت فردوسی جنوبی، ساختمان پزشکان ارغوان، طبقه 1، واحد 4

دکتر محمد عسگری

دکتر محمد عسگری

همان طور که گفته شد تجربه و سابقه کار یک عامل موثر در انتخاب بهترین دکتر لمینت در قزوین می باشد. آقای محمد عسگری بیش از 20 سال است که در دندانپزشکی عمومی و زیبایی مشغول به کار هستند. ایشان برای درمان مشکلات دهان و دندان به تجربیات خود مراجعه کرده و بیش از 90 درصد مراجعین شان را به صورت قطعی درمان نموده اند. لمینت یکی از خدماتی است که ایشان با دقت و مواد اولیه باکیفیت انجام می دهند.

خدمات:

  • درمان ریشه
  • پروتزهای دندانی
  • درمان لثه و پوسیدگی
  • روکش و ونیر کامپوزیت

آدرس: قزوین، چهارراه فلسطین، ابتدای خیابان یخچال (فردوسی شمالی)، نبش کوچه نیکی، ساختمان فردوس، واحد 4

دکتر رسول مهدی فر

دکتر رسول مهدی فر

دکتر مهدی فر دندانپزشکی متعهد و خلاق بوده که در محیطی آرامش بخش به مداوا بیماران می پردازد. آقای رسول مهدی فر در ارائه خدمات اطلاح طرح لبخن مهارت بالایی داشته و به خوبی عمل کرده است. ایشان با شناخت کافی از کیفیت لمینت دندان های زیبا و مستحکمی را برای زیباجویان فراهم می آورند.

خدمات:

  • لمینت
  • کامپوزیت
  • درمان ریشه
  • کشیدن دندان عقل

آدرس: قزوین، نادری جنوبی، نبش کوچه زرآبادی، ساختمان ماهان، طبقه 1

دکتر سمانه غلام پور

دکتر سمانه غلام پور

خانم غلام پور با ارائه خدمات مشاوره به مراجعین آن ها را در مسیر دست یافتن به دندان های زیبا و سالم هدایت می کند. ایشان ابتدا با بررسی ساختار دندان ها یک روش مناسب را برای اطلاح لبخند پیشنهاد می دهد. دکتر سمانه غلام پور مطبی مجهز و بهداشتی دارد. ایشان دستگاه و تجهیزات دندانپزشکی را خریداری کرده که به واسطه آن خدمات دندانپزشکی موثرتر و کوتاه تر ارائه می گردد.

خدمات:

  • عصب کشی
  • بلیچینگ
  • درمان عفونت لثه
  • جرم گیری
  • کامپوزیت و لمینت

آدرس: قزوین، بالاتر از پل طالقانی، ابتدای بلوار مدرس، نبش کوچه سپیده، مجتمع صدف، واحد 9

دکتر سعید پور صادقی

دکتر سعید پور صادقی

دکتر صادقی با 8 سال سابقه کار از بهترین دکتر لمینت در قزوین شناخته می شود. ایشان جراح و دندانپزشک بوده و کلیه امور زیبایی دندان را انجام می دهد. بیش از 90 درصد مراجعین از نتایج درمانی خود ابراز رضایت کرده و آمار خوبی را در رزومه دکتر سعید پور صادقی درج نموده اند.

خدمات:

  • لمینت سرامیکی
  • درمان ریشه و عصب کشی
  • روکش دندان و ارتودنسی

آدرس: قزوین، بلوار مدرس، جنب کوچه لطافت، پلاک71، طبقه 1، واحد 1

دکتر سید محمدعلی ولیعهدی

دکتر سید محمدعلی ولیعهدی

جناب آقای ولیعهدی فارغ التحصیل دندانپزشکی عمومی بوده و با گذراندن دوره های آموزشی مختلف به صورت آکادمیک خدمات زیبایی دندان را ارائه می کنند. ایشان به بهبود وضعیت سلامت دهان و دندان کمک کرده است. دکتر سید محمدعلی ولیعهدی رزومه پرباری دارند. ایشان با حوصله و شکیبایی به مراجعین گوش سپرده و علائم آن ها را تحلیل و بررسی می کنند. لمینت یکی از خدمات زیبایی تخصصی دکتر ولیعهدی می باشد.

خدمات:

  • درمان لثه
  • درمان ریشه
  • پوسیدگی و ترمیم
  • اصلاح طرح لبخند

آدرس: قزوین، خیابان فلسطین، تقاطع خیام، طبقه فوقانی تالار هدیش

چگونه بهترین دکتر لمینت در قزوین را بیابیم؟

اولین اقدام برای داشتن دندان های سفید و زیبا انتخاب یک دندانپزشک حرفه ای است. زمانی که ملاک های ماستاندارد را اساس انتخاب خود قرار داد به سادگی می توان دندانپزشک مورد نظر خود را یافت. یک دندانپزش خوب تجربه و تخصص کافی را در زمینه کارش دارد. بخشی از تخصص دندانپزشک را دانش پزشکی و دندانپزشکی وی تکمیل می کند. بنابراین نباید از این موارد غافل شد.

بهترین دکتر لمینت در قزوین باید مهارت های هنری خوبی هم داشته باشد. لمینت باید به شیوه ای شکل داده شود که ظاهر طبیعی داشته و برجسته نباشد. در اختیار داشتن تجهیزات دندانپزشکی پیشرفته راحتی بیمار و دندانپزشک را دربر گرفته و حتی در افزایش سرعت درمان و بهبود تاثیر می گذارد. دنتیست موفق کسی است که قدرت بالای تشخیصی و تحلیلی داشته باشد. دکتر لمینت باید توانایی تشخیص رنگ و شکل متناسب با دندان های زیباجو را داشته باشد.

توانایی های مدیریتی یک دندانپزشک معیار دیگری است که در انتخاب کاندید درمانگر کمک کننده می باشد. مدیریت زمان و شرایط دو ویژگی مهم یک دندانپزشک خوب است. برای این که از انتخاب خود اطمینان یابید، بهتر است از بیماران قبلی وی کسب اطلاعات کنید و میزان رضایت مندی آن ها را بسنجید. همچنین یک دندانپزشک مطرح با رعایت انصاف تعرفه های خدمات خود را مشخص کرده و قیمت های مقرون به صرفه ای دارد.

چگونه بهترین دکتر لمینت در قزوین را بیابیم؟

اهمیت دانش و تجربه دندانپزشک در درمان

در واقع دانش و تجربه اساس کار تمامی کسب و کارها است. این ویژگی ها در رشته های درمانی بیش تر نمود پیدا می کنند. دندانپزشکان برای ارزیابی اولیه بیمار به مهارت هایی نیاز دارند که قبلا آن ها را از طریق آموزش های آکادمیک فراگرفته اند. دانش یک دندانپزشک است که او را یک درمانگر برجسته به سایرین می شناساند. دانش دندانپزشک نسبت به انواع بیماری ها، عوارض، مزایا، راه های درمان و ویژگی های بیمار موفقیت درمانی را حاصل می کند.

تجربه و سایر مهارت ها با یک دیگر رابطه ای دوسویه دارند. انجام امور زیبایی نیازمند دقت و سرعت العمل بالا است. به همین دلیل با گذشت زمان و افزایش سابقه بهترین دکتر لمینت در قزوین عوامل تعیین کننده را بهتر می شناسد. تجربه برای دندانپزشک گاهی مانند یک آموزش عمل کرده و در برخورد با عارضه های خاص با رجوع به آن تجارب یک راه درمانی قطعی می یابد. اهمیت دانش و تجربه در هنگام خروجی کار و رضایت بیمار و زیباجو از نحوه درمان و نتایج مشخص می شود.

کلام آخر

لمینت یک روش نوآورانه در دندانپزشکی است که مانند یک روکش مستحکم روی دندان ها گسترانده شده و بر زیبایی دندان ها می افزاید. کاربرد لمینت برای پوشش دندان های معیوب و نامرتب است. لمینت راهکاری برای اصلاح لبخند و دندان ها است که به افزایش اعتماد به نفس افراد کمک می کند. با شناخت هر چه بیش تر عوارض، مزایا، هزینه ها و طول عمر می توان به صورت آگاهانه ای دست به انتخاب زد. با گزینش بهترین دکتر لمینت در قزوین می توان سلامت دهان و دندان های خود را تامین نمود. دندانپزشکا از همراهی شما عزیزان تا انتهای این مقاله سپاس گزار است. با ارسال نظرات تان ما را در جریان رضایت مندی خود قرار دهید.

5/5 - (1 امتیاز)

ستایش نیری

ستایش نیری نویسنده مجله دندانپزشکا هستم. علاقه زیادی به موضوعات پزشکی دارم. سعیم بر تولید محتواهای پزشکی مفید و کارآمده. امیدوارم از مقاله‌های من لذت کافی رو برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا