ترمیم دنداندندانپزشک زیبایی

10 تا از بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز❤️【1403】⚡️

امروزه دندانپزشکان در دو بعد زیبایی و درمانی به معاینه مراجعه کنندگان می پردازند. افرادی که برای درمان مشکلات دندان، لثه و فک خود به دندانپزشک مراجعه می کنند به دنبال ترمیم و بهبود وضعیت دهان خود هستند. در مقابل افرادی که به متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی رجوع کرده، هدف زیباتر کردن خط لبخند خود را دنبال می کنند. تفاوتی ندارد برای بهره گیری از کدام خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز به کلینیک مراجعه می کنید؛ در هر صورت باید به انتخاب پزشک خود توجه ویژه ای داشته باشید.

متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی

دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی یکی از گرایشات رشته دندانپزشکی است که به بهبود وضعیت دندان ها و زیباتر کردن آن ها مربوط می شود. در واقع در این رشته دندانپزشک هم درمان بیمار و هم اصلاح طرح لبخند آن را برعهده دارد. بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز ابتدا باید در دوره های دندانپزشکی عمومی شرکت کرده و به مهارت ها و دانش کافی دست یابد. این دوره به مدت 7 سال بوده و کلیه نکات عمومی دندانپزشکی را به عرض پزشک می رساند.

پس از گذشت این دوره دندانپزشک مهارت های لازمه ترمیم و زیباسازی دندان ها را دارد. او با شرکت در آزمون تخصص و قبولی در آن می تواند به مدت 3 تا 4 سال از آموزه های تخصصی دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی بهره ببرد. در واقع در این دوره دندانپزشک آموزه های عمومی خود را به شکل عمیق تر و حرفه ای تر دنبال می کند. یادگیری مباحث تخصصی تر دندانپزشکی، توانایی رفع مشکلات حاد دندان و انجام اصلاحیات پر ریسک طرح لبخند را در فرد ایجاد می کند.

بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز اولویت خود را ترمیم دندان های آسیب دیده و بهبود آن ها قرار می دهد. در وهله بعدی زیبایی دندان ها و خط لبخند زیباجو اهمیت می یابد. متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی کسی است که به واسطه تحصیلات خود آسیب های جدی دهان و دندان ها را بررسی کرده و با شناخت علائم آن ها به یک روش اصولی دندان ها را درمان می کند.

متخصص دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی

خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز

دندانپزشکی ترمیمی شامل روش هایی است که دندانپزشک برای حفظ و یا ارتقا سلامت دندان ها انجام می دهد. برخی از این اقدامات پیش از خرابی و بعضی دیگر پس از آسیب دیدگی دندان ها صورت می گیرد. کشیدن دندان، عصب کشی سطحی، پر کردگی، بیلداپ، اینله و آنله کردن دندان، روکش، بریج و ایمپلنت در گروه اقدامات دندانپزشکی ترمیمی قرار می گیرند. تاکید این رشته بر ترمیم دندان ها در هر سطحی از خرابی و آسیب دیدگی است.

در دندانپزشکی زیبایی هم اقداماتی صورت می گیرد که به زیباتر کردن دندان ها و مرتب سازی آن می انجامد. نامرتبی دندان ها توسط بهترین دکتر ارتودنسی در شیراز قابل درمان است. ناهنجاری های دندان مانند کج و کولگی ها، عقب رفتگی ها، روی هم قرار گرفتن و مشکلاتی از این قبیل دندان ها را زشت و ظاهر فرد را ناپسند می کنند. افرادی که دندان های خود را از دست داده و به دنبال جایگزین برای دندان های خود هستند می توانند از بریج و ایمپلنت کمک بگیرند.

دندان هایی که لکه و زرد بوده و یا کوتاه و بد فرم هستند با انجام لمینت و کامپوزیت توسط بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز سفید و زیبا می شوند. افرادی که تمایل دارند دندان های سفید و خوش رنگ داشته باشند از روش بلیچینگ برای تغییر رنگ دندان های خود استفاده می کنند. در واقع خدمات یک کلینیک یا مطب دندانپزشکی با توجه به مهارت ها و تخصص دندانپزشک تعیین می گردد.

10 تا از بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز را بشناسید!

دکتر زهرا جوکار

دکتر زهرا جوکار

خانم جوکار بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز هستند که فارغ التحصیل مقطع تخصص می باشند. ایشان علاوه بر ارائه خدمات دندانپزشکی به مراجعین، استادیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز می باشند. دکتر زهرا جوکار از باسابقه ترین و باسوادترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی هستند که رضایت 90 درصدی مراجعه کنندگان را به خود اختصاص داده اند. ایشان با متریال دندانپزشکی آشنا بوده و از باکیفیت ترین ها استفاده می کنند.

خدمات:

  • باندینگ دندان
  • کشیدن دندان
  • عصب کشی
  • جرم گیری و فیشورسیلانت

آدرس: شیراز، خیابان قصرالدشت، قم آباد، دانشکده دندانپزشکی

دکتر مریم سعادت

دکتر مریم سعادت

دارا بودن یک محیط بهداشتی و امن درمانی برای دندانپزشکان جزو مهم ها قرار می گیرد. دکتر مریم سعادت با توجه به این مهم مطب خود را در یکی از محله های آرام و با دسترسی آسان تاسیس کرده و در آن کلیه امکانات رفاهی و درمانی را برای مراجعین فراهم آورده اند. خانم سعادت سال ها است که در زمینه دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی فعال می باشند.

خدمات:

  • افزایش طول تاج
  • ارتودنسی و حذف ناهنجاری ها
  • بروساژ و اصلاح طرح لبخند

آدرس: شیراز، میدان معلم، کوچه 2 شهید رجایی، مجتمع پزشکی سما، طبقه 5، واحد 503

دکتر فرشته شفیعی

دکتر فرشته شفیعی

خانم دکتر شفیعی دارای مجوز فعالیت از سازمان نظام پزشکی به شماره 30293 بوده و در لیست بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز قرار دارد. ایشان به رعایت نظافت و پروتکل های بهداشتی بسیار توجه داشته و در حین کار به اصول کار ایمن پایبند هستند. خانم فرشته شفیعی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شیراز بوده و در همان دانشگاه عضو هیئت علمی نیز می باشند.

خدمات:

  • جراحی لثه
  • کشیدن و ترمیم دندان ها
  • فلورایدتراپی، اینله و آنله
  • کامپوزیت، بلیچینگ و روکش

آدرس: شیراز، خیابان کریم خان، جنب هتل پارس، ساختمان سعادت

دکتر علی سلطانی راد

دکتر علی سلطانی راد

ایشان عضو سازمان نظام پزشکی ایران بوده و دارای دکترای حرفه ای دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می باشند. کادر درمان مطب دکتر سلطانی راد بسیار مودب و مبادی آداب بوده و با مهربانی با مراجعین در ارتباط هستند. بررسی دیدگاه های مراجعین سابق دکتر علی سلطانی راد نشان می دهد؛ ایشان فردی دقیق و جزئی نگر بوده که در هنگام کار تمام تمرکز خود را معطوف امور دندانپزشکی می کند.

خدمات:

  • روکش دندان
  • ونیر کامپوزیت
  • درمان ریشه و پوسیدگی
  • عصب کشی و پر کردگی با آمالگام

آدرس: شیراز، خیابان ستارخان، ساختمان پیرکاردین، طبقه همکف، واحد 2

دکتر فاطمه زاهدی نژاد

دکتر فاطمه زاهدی نژاد

ارائه مشاوره های کارآمد و دقیق یک نقطه قوت برای خانم زاهدی نژاد به شمار می رود. بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز با استفاده از تمام پتانسیل های خود و مجموعه اش در جهت رضایت مراجعین می کوشد. ایشان نیز برای این که کیفیت خدمات ارائه شده بالا باشد از افراد تحصیل کرده و با سابقه برای تکمیل کادر خود بهره گرفته است. دکتر فاطمه زاهدی نژاد به نظرات مراجعین خود احترام گذاشته و با گشاده رویی و روحیه بالا از انتقادات آن ها استقبال می کند.

خدمات:

  • اصلاح طرح لبخند
  • درمان عفونت ها و آبسه
  • فیشورسیلانت و بروساژ

آدرس: شیراز، سی متری سینما سعدی، چهارراه مشیرنو، ساختمان ترانه، طبقه 3

دکتر احمدرضا صادقی

دکتر احمدرضا صادقی

دکتر احمدرضا صادقی دارای بی شمار مراجعه کننده بوده و برای این که از معطل شدن بیماران جلوگیری کند از سیستم نوبت دهی آنلاین کمک گرفته است. ایشان شخصی مسئولیت پذیر و پیرو علم بوده و همواره برای یادگیری روش های نوین درمانی و دندانپزشکی اشتیاق دارند. آقای صادقی از اصول روانشناسانه برای طراحی دکور مطب خود استفاده کرده تا بیماران در هنگام انتظار و در طول درمان احساس آرامش و امنیت داشته باشند.

خدمات:

  • روکش
  • ترمیم
  • عصب کشی
  • بلیچینگ و کامپوزیت

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، رحمت آباد، کوچه 39، مجتمع پزشکی زمرد، طبقه 4، واحد 8

دکتر محمدحسین سلطانی

دکتر محمدحسین سلطانی

طبق نظرات مردم دکتر محمدحسین سلطانی از بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز بوده که سطح بالایی از خدمات را به همشهریان خود ارائه می دهد. ایشان ابتدا با تعیین نوبت در زمان معین مشاوره ارائه کرده و پس از تایید بیمار و ارائه تصاویر رادیولوژی برای درمان مشکلات دندان ها و لثه اقدام می نماید. ایشان از مواد پر کردنی و ترمیمی مرغوب استفاده کرده و مطب خود را به انواع سیستم های مدرن دندانپزشکی مجهز کرده است.

خدمات:

  • جراحی دندان
  • ایمپلنت و بریج
  • افزایش طول تاج
  • لمینت و فلورایدتراپی

آدرس: شیراز، خیابان قصردشت، رو به روی سه راه خلد برین، جنب بیمارستان فرهمندفر، ساختمان پاسارگاد، طبقه 4، واحد 402

معیارهای انتخاب یک دندانپزشک خوب

  • سوابق تحصیلی: دندانپزشکان عمده مهارت خود را در دوره های تحصیلی و آموزشی که پشت سر گذاشتند؛ به دست آورده اند. تحصیل در مراکز علمی معتبر در داخل و خارج از کشور یکی از معیارهای مهم در انتخاب یک دندانپزشک خوب است.
  • تعداد مراجعین: طبیعی است که بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز تعداد بالایی مراجعه کننده در روز داشته باشد. در واقع تعداد مراجعین نشان دهنده رضایت آن ها از خدمات یک دندانپزشک می باشد.
  • تجربه و رزومه: رزومه دندانپزشکان در اختیار بیماران و زیباجویان قرار گرفته است. در جستجوی اطلاعات در مورد دندانپزشک می توان به مهارت ها، تخصص ها، مراکز فعالیتی پیشین و حال حاضر دست یافت. تجربه بخش دیگری از زبردستی و موفقیت یک دندانپزشک خوب را در بر می گیرد.
  • تنوع خدمات: دندانپزشکان در هر رشته و گرایشی می خواهند در ارائه خدمات و کیفیت آن ها موفق عمل کنند. به همین خاطر سعی دارند بر دامنه خدمات خود بیافزایند تا مراجعین رضایت بیش تری داشته باشند. شامل شدن کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی از جمله معیارهای مهم انتخاب دندانپزشک است.
  • داشتن بورد تخصصی: دندانپزشکانی که دارای بورد تخصصی دارند یعنی نسبت به سایر همکاران خود از مهارت و دانش بیش تری برخوردار هستند.
  • استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن: تجهیزات، ابزار و موادی که دندانپزشک برای امور بیماران استفاده می کند باید بر اساس متد روز دنیا خریداری و تهیه شود. این کار به افزایش سطح کیفیت خدمات دندانپزشکی کمک می کند.
  • برخورد در شأن با مراجعه کننده: خوش رفتاری و مهربان بودن از ویژگی های فردی دندانپزشک است که به بهبود روابط بیمار و دندانپزشک کمک می کند.
معیارهای انتخاب یک دندانپزشک خوب

روابط بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز با بیمار

دندانپزشک بخش کثیری از زمان خود را با بیمارانش می گذراند؛ از این رو گشاده رو بودن و خوش رفتاری به روابط تاثیرگذار میان مراجعه کننده و دندانپزشک کمک کننده است. یک دندانپزشک باید رفتارش به گونه ای باشد که بیمار حس اطمینان داشته و به وی اعتماد کند. ایجاد و انتقال این حس به بیمار از طریق روابط اجتماعی مفید و تعاملات موثر امکان پذیر است. بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز از کمک کردن به دیگران لذت برده و همواره هدف خود را تامین سلامت مراجعین قرار می دهد.

برای این که روابط بیمار با دندانپزشک مثبت بوده و همکاری لازم میان این دو شخص صورت بگیرد؛ بهتر است دندانپزشک به بیماران خود ارزش و احترام بگذارد. خوب گوش دادن به صحبت بیمار، ارائه مشاوره، جلوگیری از اتلاق وقت مراجعه کننده و توجه به حس درد و اضطراب در طول درمان از جمله نشانه های احترامی است که دندانپزشک برای بیماران خود قائل می شود. یک دندانپزشک حاذق با تمام اصول روان شناختی آشنا بوده و از آن ها برای فراهم آوردن یک محیط درمانی ایمن کمک می گیرد.

کلام آخر

تعاریف خوب و موفق در افراد مختلف با یک دیگر متفاوت است. دندانپزشکا در این مقاله ویژگی های یک دندانپزشک خوب را بر اساس استانداردها تهیه کرده است. این معیارها در اقشار مختلف متمایز می شود. برای یافتن بهترین دندانپزشک زیبایی و ترمیمی در شیراز طبق استانداردها و اولویت های خود می توان اقدام کرد. دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی تقریبا تمامی خدمات دندانپزشکی را شامل می شود. پیش از هر کاری ابتدا تخصص مورد نیاز خود را انتخاب کرده سپس با بررسی رزومه ها میان دندانپزشکان بهترین را گزینش کنید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم. با ارسال انتقادات و نظرات تان ما را در جهت بهبود و ارتقا سایت یاری دهید.

5/5 - (2 امتیاز)

ستایش نیری

ستایش نیری نویسنده مجله دندانپزشکا هستم. علاقه زیادی به موضوعات پزشکی دارم. سعیم بر تولید محتواهای پزشکی مفید و کارآمده. امیدوارم از مقاله‌های من لذت کافی رو برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا