ایمپلنت

بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران【سال1403】⚡+ لیست5 تایی

ما در این مقاله قصد داریم بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران را معرفی کنیم. بسیاری اوقات از دست دادن دندان می‌تواند برای شما ناراحت کننده باشد و برای جبران آن به دنبال درمان مناسب هستید، یکی از راه‌های حل این مشکل، ایمپلنت دندان است. دکتر ایمپلنت دندان، یک پزشک متخصص است که در زمینه ایمپلنت دندان و جراحی زیبایی دندان فعالیت می‌کند و با تخصص و تجربه خود به بیماران کمک می‌کند تا از طریق جایگزینی دندان‌های از دست رفته یا آسیب دیده، لبخند زیبا و عملکرد صحیح دندان‌ها را بدست آورند. او با دقت بالا و هماهنگی با بیمار، بهترین پروتز دندانی را برای شما نصب می‌کند .

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان یک فرایند جراحی پیشرفته است که با استفاده از تکنولوژی پزشکی و مصنوعات دندانپزشکی، امکان جایگزینی دندان‌های از دست رفته را فراهم می‌کند. در این روش، ایمپلنت به عنوان ریشه مصنوعی دندان در استخوان فک قرار می‌گیرد و سپس بر روی آن یک پروتز دندان گذاشته می‌شود. ایمپلنت‌ها معمولا از جنس تیتانیوم تهیه می‌شوند، چون تیتانیوم سازگاری بالایی با بافت استخوان فک دارد.

یکی از مشکلاتی که با از دست دادن دندان اتفاق می‌افتد، تحلیل استخوان فک است. با نصب ایمپلنت دندان، ایمپلنت به عنوان ریشه مصنوعی عمل می‌کند و به استخوان فک فشار می‌آورد، که این باعث حفظ استخوان فک می‌شود. هم چنین با داشتن دندان‌های جایگزین ثابت با استحکام بالا، راحت‌تر صحبت می‌کنید و وضعیت بهتری از نظر گوارش غذا خواهید داشت. ایمپلنت دندان با بازگرداندن لبخند زیبا و ظاهر طبیعی به دندان‌ها، ظاهر شما را آراسته و جذاب نشان می‌دهد.

ایمپلنت دندان نسبت به روش‌های دیگر جایگزینی دندان مزایایی دارد از جمله این مزایا می‌توان به ثبات و استحکام بالا، حفظ استخوان فک راحت صحبت کردن و جوان سازی ظاهر صورت اشاره کرد. هم چنین، با استفاده از ایمپلنت دندان، نیاز سایر دندان‌ها برای نصب پروتزهای جانبی کاهش یافته و دندان‌های مجاور را تحت فشار قرار نمی‌دهد. برای نصب ایمپلنت دندان ضروری است که به بهترین دکتر ایمپلنت در تهران مراجعه کنید تا فرآیند درمانی شما به درستی و با موفقیت انجام شود.

ایمپلنت دندان چیست ؟

خدمات دکتر ایمپلنت دندان در نیاوران

مشاوره و ارزیابی: بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران با شما مشاوره و وضعیت دندان‌هایتان را ارزیابی می‌کند که شامل مواردی مانند: پایداری لثه، سلامت استخوان فک و میزان فضای موجود برای نصب ایمپلنت می‌باشد.

برنامه‌ریزی و طراحی درمان: بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران با توجه به شرایط دهانی و فکی شما، نوع ایمپلنت مناسب را برای شما انتخاب می‌کند که شامل انتخاب ایمپلنت‌های تکی یا چند تایی و زیر ساخت‌های مختلف آن که براساس نیازهای شما تعیین می‌شود.

ترمیم استخوانی: گاهی اوقات استخوان فک به اندازه کافی قوی و سالم نیست و نیاز به افزایش حجم استخوان است. این فرآیند با استفاده از تکنیک‌های مختلفی از جمله پیوند استخوان با استفاده از مواد ترمیمی خاصی مانند: ممبرین استخوانی یا ایمپلنت‌ها با پوشش ضدجذب استخوان صورت می‌گیرد. مرحله ترمیم استخوانی معمولا قبل از نصب ایمپلنت دندان انجام می‌شود.

جراحی ایمپلنت: بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران. جراحی ایمپلنت دندان را معمولا تحت بیهوشی موضعی انجام می‌دهد در این مرحله، دندانپزشک با استفاده از ابزارهای خاص و دقیق، یک سوراخ کوچک در استخوان فک ایجاد می‌کند، این سوراخ محل قرارگیری ایمپلنت است که ساختار فلزی دارد و به صورت پیچ در سوراخ استخوان فک قرار می‌گیرد و بعد از نصب ایمپلنت، دندانپزشک پنبه‌های ضد عفونی را در محل جراحی قرار می‌دهد.

نصب پروتز: دندانپزشک شما با بررسی وضعیت دهان شما، نوع پروتز دندانی را تعیین خواهد کرد و بر‌اساس اندازه‌گیری‌ها، اسکن‌ها و تصاویر دهانی شما، پروتز دندانی ساخته می‌شود که مطابق با ساختار و شکل دقیق دندان‌ها، رنگ‌بندی و تطابق با دندان‌های اطراف می‌باشد. قبل از نصب پروتز دندانی، پیچ‌های ثابت به ایمپلنت‌ها نصب می‌شود و سپس پروتز دندان روی آن قرار می‌گیرد.

5 تا از بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران را بشناسید!

دکتر کسری ناصری

دکتر کسری ناصری

دکتر کسری ناصری جراح و دندانپزشک زیبایی فارغ‌التحصیل از دانشگاه تهران و دارای فلوشیپ زیبایی از دانشگاه جنوا ایتالیا می باشند. ایشان مهارت بسیار بالایی را در زمینه طراحی لبخند با روش های کامپوزیت ونیر تکنیک لیرینگ و لمینیت های سرامیکی دارند. همچنین درمان تخصصی کاشت و ایمپلنت دندان و تمامی خدمات درمانی دندانپزشکی در مرکز ایشان ارائه میشود. مرکز دندانپزشکی دکتر کسری ناصری در محیطی لوکس ،آرام بخش و دلنشین با استفاده از متد روز دنیا و بهره گیری از بهترین متریال های معتبر شناخته شده دنیا آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مراجعه کنندگان عزیز میباشد.
برای مشاهده نمونه کارها به پیج اینستاگرام سر بزنید.

خدمات:

  • اصلاح طرح لبخند طبیعی کامپوزیت ونیر تکنیک لیرینگ لمینیت سرامیکی ایمکس
  • ایمپلنت دندان
  • درمان ریشه
  • جرم گیری و بلیچینگ دندان

آدرس: تهران،نیاوران،خ باهنر،کوچه راد،پلاک۳۵،واحد۴

مشاوره آنلاین در واتساپ: 09104588188

شماره تماس: 09104588188

اینستاگرام: dr_kasra_naseri

وب سایت: drkasranaseri.com

دکتر شیدا بیابانی

دکتر شیدا بیابانی

دکتر شیدا بیابانی جراح و دندانپزشک هستند. ایشان دارای مدرک دکترا دندانپزشکی از دانشگاه بوگاملتس اوکراین، فلوشیپ در زمینه زیبایی از دانشگاه جنوا ایتالیا، و هم‌چنین دکترا دندانپزشکی در یکی از دانشگاه‌های ایران را نیز دارند با مراجعه به دکتر بیابانی می‌توانید از خدمات ارزنده ایشان در امور دندانپزشکی  بهره‌مند شوید.

خدمات:

  • ایمپلنت دندان
  • بلیچینگ
  • لیفت لثه
  • بروساژ دندان
  • کامپوزیت دندان

آدرس: تهران، نیاوران، سه راه اقدسیه، مجتمع اطلس مال، طبقه پنجم، واحد 713

دکتر مهتاب دهدشتی حقیقت

دکتر مهتاب دهدشتی حقیقت

دکتر مهتاب دهدشتی، دندانپزشک حرفه‌ای و مجرب در نیاوران هستند. ایشان دارای مدرک دکترا  تخصصی در زمینه، ایمپلنت دندانی و جراحی دندان می‌باشند و تجربه بسیاری در زمینه دندانپزشکی دارند و هم چنین دکتر دهدشتی، بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران محسوب می‌شوند. شما با اطمینان خاطر می‌توانید به مطبشان مراجعه کنید و از خدمات حرفه‌ای ایشان بهره مند شوید.

خدمات:

  • ایمپلنت دندان
  • جرم‌گیری دندان
  • پرکردن دندان
  • انواع پروتز‌های دندانی
  • درمان درد دندان، فک و دهان

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان با‌هنر، نبش بن بست شریعتی، پلاک 153، طبقه 2

دکتر ارمغان شهبازی

دکتر ارمغان شهبازی

دکتر ارمغان شهبازی، بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران هستند. ایشان متخصص در حوزه پروتز دندانی و ایمپلنت و هم چنین عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه نیز می‌باشند. با بیش از 12 سال سابقه فعالیت درمانی، دکتر شهبازی توانسته‌اند تخصص و تجربه خود را در ارائه خدمات درمانی به بیمارانشان به اثبات برسانند. با اعتماد به ایشان، می‌توانید به بهترین راهکارهای پروتزی و ایمپلنتی دسترسی پیدا کنید.

خدمات:

  • ایمپلنت دندان
  • پروتز‌های ایمپلنت
  • اصلاح بد رنگی‌های موجود دندانی
  • لمینت‌های کامپوزیتی و سرامیکی
  • انواع روکش های دندانی تمام سرامیک و فلزی سرامیکی

آدرس: تهران، نیاوران، خیابان با هنر، تقاطع کامرانیه، خیابان آقا خانی، ساختمان سپهر، پلاک 2، طبقه 4، واحد 33

مشکلات حین درمان بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران

مشکلات استخوانی: در برخی موارد، استخوان فک‌ها برای نصب ایمپلنت نیاز به تقویت قبلی دارد. اگر استخوان در منطقه نصب، ضعیف باشد، ممکن است نیاز به پیش‌‌درمانی‌های استخوانی مانند بالا بردن سطح استخوان با فنون جراحی مناسب داشته باشید، این مشکل ممکن است منجر به افزایش زمان درمان یا نیاز به مراحل ترمیمی بیشتر شود.

مشکلات لثه‌ای: قبل از نصب ایمپلنت در صورت وجود التهاب لثه لازم است این مشکل درمان شود. عفونت لثه می‌تواند پس از نصب ایمپلنت رخ دهد و به علت عدم رعایت بهداشت دهان و لثه، تراکم میکروب های بیماری‌زا، یا فاکتورهای دیگر ایجاد شود. این عفونت می‌تواند به کاهش پایداری ایمپلنت، التهاب و درد لثه، و در نهایت عدم موفقیت در درمان منجر شود.

مشکلات زمانی و مالی: درمان ایمپلنت دندان ممکن است طولانی باشد و نیاز به مراحل متعددی از جمله: جراحی، ترمیم استخوانی و نصب پروتز داشته باشد. پرداخت هزینه‌های مرتبط با درمان ایمپلنت نیز ممکن است برای بعضی افراد به سختی انجام پذیر باشد و هم چنین کمبود زمان، ممکن است باعث عدم توانایی در مراقبت‌های بهداشتی مناسب و مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شود.

مشکلات حین درمان بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران

فرآیند ترمیمی پس از ایمپلنت دندان چگونه است ؟

پس از جراحی نصب ایمپلنت دندان، بدن نیاز به مراقبت دارد تا بهبودی کامل حاصل شود. این فرآیند ترمیمی در افراد مختلف متفاوت است و ممکن است چند هفته یا چند ماه به طول انجامد. برای حفظ سلامتی ایمپلنت و پروتز دندانی، مراقبت و نگهداری منظم بسیار مهم است. این شامل: تمیزکردن منظم دندان‌ها و پروتز، استفاده از خمیر دندان مناسب، مسواک‌‌زدن منظم و مراجعه به دندانپزشک برای بررسی‌های دوره‌ای است. بنابراین، مهم است که با دندانپزشک خود درباره‌ فرآیند ترمیمی پس از ایمپلنت دندان مشورت کنید و راهنمایی‌های دقیق و شخصی‌سازی شده را دریافت کنید.

کلام آخر

انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران، نیازمند مشاوره درمانی است و مراجعه کننده باید به توضیحات و نظرات دندانپزشک در مورد وضعیت خاص دندان خود توجه کند. هم چنین تجربه، تخصص و مهارت دکتر ایمپلنت در اجرای درمان و مدیریت موانع ممکن، بسیار مؤثر است. او ممکن است بیشترین توجه خود را به کیفیت درمان، استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و رعایت بهداشت دهانی و دندانی  تمرکز دهد تا بهترین نتیجه، برای شما حاصل شود.

با تشکر از شما که ما را تا انتهای این مقاله همراهی کردید. ما در این مقاله به معرفی بهترین دکتر ایمپلنت در نیاوران پرداختیم. امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت هر گونه نظر،پیشنهاد و انتقاد، می‌توانید آن را از طریق سایت دندانپزشکا با ما مطرح کنید.

3.7/5 - (6 امتیاز)

ستایش نیری

ستایش نیری نویسنده مجله دندانپزشکا هستم. علاقه زیادی به موضوعات پزشکی دارم. سعیم بر تولید محتواهای پزشکی مفید و کارآمده. امیدوارم از مقاله‌های من لذت کافی رو برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا