لمینت

10 تا از بهترین دکتر لمینت در فولادشهر✅【سال1403】⭐

دندانپزشک خوب کسی است که توقعات و انتظارات بیمارانش را در نظر گرفته و براساس آن ها عمل کند. یافتن یک متخصص لمینت خوب زمان بر و دشوار است. با در نظر گرفتن ملاک هایی که دندانپزشکا در این مقاله معرفی می کند؛ می توان به سادگی دندانپزشک منتخب خود را یافت. بهترین دکتر لمینت در فولادشهر، یک روانشناس خوب و با سیاست باید باشد. مهارت های هنری یک دندانپزشک زیبایی برای خروجی و نتایج درمان بسیار ضروری است. در ادامه بیش تر به این موضوع می پردازیم.

لیست 10 تا از بهترین دکتر لمینت در فولادشهر به همراه مشخصات کامل دندانپزشکان

دندانپزشکان حرفه ای تمام حواس و تمرکز خود را برای درمان قطعی بیماری ها و رضایت زیباجویان به کار می گیرند. دندانپزشک های باتجربه معمولا برای هر مشکل یک راه حل درمان داشته و اقدامات زیبایی را به سادگی انجام می دهند. به طوری که احتمال موفقیت آن بسیار بالا است. مهم ترین چالش در راه رسیدن به لبخند زیبا، پیدا کردن بهترین دکتر لمینت در فولادشهر است.

دکتر دانیال باقریان نژاد

باقریان

دکتر دانیال باقریان نژاد یکی از بهترین دکتر کامپوزیت در اصفهان می باشند. ایشان دارای شماره نظام پزشکی 196506 می باشد، همچنین ایشان در زمینه زیبایی٫ایمپلنت و لمینت و کامپوزیت فعالیت می کنند. شما می توانید در این زمینه به ایشان مراجعه کنید و از خدمات ایشان بهره مند شوید.

خدمات

  • ایمپلنت
  • کامپوزیت
  • لمینت
  • دندانپزشک زیبایی
  • بلیچینگ

آدرس مرکز 1:  پل وحید -ابتدا خیابان وحید – نبش اولین کوچه-مجتمع امین-طبقه چهارم واحد سی

آدرس مرکز 2: زرین شهر خیابان شریعتی بعد از خیابان مدیسه ای جنب فروشگاه تعاونی فرهنگیان کلینیک ابوالفضل

شماره تماس

09136099639

اینستاگرام: Drbagheriannejad

دکتر حسین غیومیان

دکتر حسین غیومیان

ایشان داری 28 سال سابقه کار در زمینه دندانپزشکی و دندانسازی بوده و یکی از بهترین دکتر لمینت در فولادشهر اصفهان می باشند. کلینیک دکتر غیومیان به انواع و اقسام امکانات پیشرفته دندانپزشکی مجهز بوده و به راحتی و رفاه بیماران کمک می کند. پرسنل این مجموعه درمانی همگی خوش برخورد و آموزش دیده هستند.

خدمات:

  • پروتز دندان
  • ونیر لمینت
  • بلیچینگ و بروساژ
  • کشیدن دندان های عقل

آدرس: فولاد شهر، بیمارستان شهید مطهری

شماره تماس: 2628242-031

دکتر نورالله بوسعیدی

دکتر نورالله بوسعیدی

دکتر بوسعیدی 20 سال پیش برای تاسیس مطب شخصی خود اقدام کرده اند. ایشان با کلیه مجوزها و تاییدیه های وزارت بهداشت و درمان مشغول به کار هستند. همه افرادی که برای اصلاح طرح لبخند به دکتر نورالله بوسعیدی مراجعه کردند از خدمات رسانی و کیفیت درمان ابراز خرسندی نموده اند. دتر بوسعیدی شخصی صبور و متعهد بوده که برای درمان بیماران از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و همواره در پی کسب رضایت هر چه بیش تر مراجعین است.

خدمات:

  • عصب کشی
  • درمان ریشه
  • بلیچینگ و لمینت
  • درمان عفونت و آبسه

آدرس: فولادشهر، خیابان استقلال، جنب بازار میوه

شماره تماس: 2639622-031

دکتر محمد میرزاخانیان

دکتر محمد میرزاخانیان

آقای میرزاخانیان از دندانپزشکان برجسته استان اصفهان هستند. ایشان حدود 30 سال است که در خدمت جامعه پزشکی بوده و سابقه درخشانی را برای خود رقم زده اند. این دندانپزشک مجرب از سیستم های آنلاین برای ارائه نوبت و خدمات مشاوره کمک گرفته و از این طریق در زمان و هزینه مراجعین صرفه ایجاد می کند. دکتر محمد میرزاخانیان برای روکش لمینت دندان ها از متریال و کیفیت آن ها مطمئن شده؛ سپس برای زیباجو استفاده می کند.

خدمات:

  • لمینت
  • ایمپلنت
  • ارتودنسی
  • جراحی های لثه
  • اصلاح طرح لبخند

آدرس: فولادشهر، محله  B1، رو به روی کافه تریای مرکزی

شماره تماس: 2621909-031

دکتر حسین علی ربیعی

دکتر حسین علی ربیعی

دکتر ربیعی با تجربه و تخصص بالا ارائه دهنده خدمات دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی می باشند. ایشان با گسترش دانش خود در زمینه دندانپزشکی و به کارگیری تکنیک های روانشناسی در شرایطی کاملا استیبل به درمان مراجعین می پردازند. دکتر حسین علی ربیعی سابقه کاری و تحصیلی درخشانی داشته و همین دو مورد مهر تاییدی بر کیفیت خدمات ایشان می باشد. آقای ربیعی بدون تحلیل وضعیت فک و دهان بیمار و رادیوگرافی هیچ اقدام درمانی دندانپزشکی انجام نمی دهد.

خدمات:

  • روکش
  • فلورایدتراپی
  • درمان پوسیدگی
  • لمینت و کامپوزیت

آدرس: فولاد شهر، بلوار مطهری، پلاک 584

شماره تماس: 52623038-031

اقدامات بهترین دکتر لمینت در فولادشهر

بر اساس تحقیقات و بررسی های صورت گرفته توسط تیم دندانپزشکا، دندانپزشکان زیبایی از 5 روش رایج برای بهبود طرح لبخند و اصلاح دندان ها استفاده می کنند. اولین روش برای یک دست و یک رنگ شدن دندان ها کامپوزیت و لمینت است. این روش ها به دندانپزشک این امکان را می دهد که فرم و فاصله میان دندان ها را تغییر داده و زیباتر کند. بهترین دکتر لمینت در اصفهان برای این که دندان های سفید و درخشانی را به زیباجویان خود هدیه دهد از روش بلیچینگ کمک می گیرد. بلیچینگ کردن دندان ها تنها به تغییر رنگ دندان منجر می شود.

از دیگر اقدامات بهترین دکتر لمینت در فولادشهر جراحی های زیبایی لثه است. گاهی اوقات لثه دندان ها را تحت پوشش خود گرفته و از جذابیت لبخند فرد می کاهد. پس از انجام این جراحی دندانپزشک می تواند برای مرتب کردن و سفید کردن دندان ها وارد عمل شود. افرادی که دندان های مصنوعی دارند یا دندان های خود را از دست داده اند، با کاشت ایمپلنت می تواند صاحب لبخند زیبا و طبیعی شوند. ایمپلنت پروتزهای دندانی مصنوعی هستند که در لثه و فک قرار گرفته و ظاهری کاملا طبیعی دارند. روش های مذکور رایج ترین خدمات یک دندانپزشک زیبایی برای اصلاح طرح لبخند است.

بهترین دکتر لمینت در فولادشهر، یک روانشناس

همکاری بهترین دکتر لمینت در فولادشهر با بیمار

دندانپزشک از بدو ورود بیمار کار خود را باید ذهنیت خوبی برای بیمار ایجاد کند. به این ترتیب باید با خوش رفتاری به استقبال وی رفته و درباره مشکلات یا درمانی که مراجعه کننده احتیاج دارد صبحت کند. ارائه مشاوره در ایجاد آمادگی ذهنی در زیباجو تاثیر داشته و مسیر درمان را هموارتر می سازد. در طول جلسات معاینه و مشاوره دندانپزشک باید با احترام با بیمار خود برخورد کند.

شوخ طبعی و گشاده رویی بهترین دکتر لمینت در فولادشهر حس صمیمیتی را در بیمار به وجود آورده و همکاری را آسان تر می کند. استفاده از روش های کم درد و بی خطر و یا مصرف داروها یا بی حسی های موضعی می توان در کاهش درد و استرس بیمار نقش آفرینی کند. صبوری و پاسخگویی به سوالات زیباجو یکی از عوامل مهمی است که همکاری بهتر میان دندانپزشک و بیمار را پدید می آورد.

مهارت های هنری یک دندانپزشک زیبایی

خدمات زیبایی دندانپزشکی که به اصلاح طرح لبخند منجر می شود؛ نیازمند دقت و توجه بسیار است. یکی از مهارت های هنری دندانپزشک این است که جزئی نگر باشد. کوچک ترین ناهنماهنگی در نصب لمینت دندان ها می تواند ظاهر نامطلوب و نارضایتی زیباجو را در بر بگیرد. به همین خاطر است که دقت العمل بالا و توجه به جزئیات از اهمیت زیادی برخوردار است.

بهترین دکتر لمینت در فولادشهر باید دستان توانمندی داشته و هماهنگی میان دستان وی زیاد باشد. دندانپزشک برای انجام امور درمانی و زیبایی باید مدیریت زمانی داشته باشد؛ از این رو استفاده از هر دو دست امر ضروری است. ظریف کاری ها و تکنیکال بودن نصب لمینت اثبات شده است. هر قدر دکتر بتواند لمینت را ظریف تر و دقیق تر روی دندان ها منطبق کند، دندان ها ظاهر طبیعی تری خواهند داشت.

قالب گیری دقیق کمک می کند هر واحد لمینت به درستی روی دندان ها قرار بگیرد. دندانپزشک هنرمند کسی است که از دندان های بد رنگ و بد حالت، دندان های ردیف، زیبا و سفید بسازد.

مهارت های هنری یک دندانپزشک زیبایی

نحوه کار بهترین دکتر لمینت فولادشهر

  • مرحله اول

ابتدا باید معاینات لازم صورت گرفته تا دریافت آیا لمینت روش مناسبی برای زیباجو است یا خیر؟ سپس با ارائه مشاوره زیباجو از نوع درمان، مزایا و معایب، مراقبت ها و هزینه ها مطلع می گردد.

  • مرحله دوم

برای این که لمینت دندان ها کاملا دقیق و منطبق باشد، باید سطح دندان ها را با جرم گیری از آلودگی ها زدود.

  • مرحله سوم

تراشیدن مینای دندان توسط بهترین دکتر لمینت در فولادشهر برای هماهنگی و پیوند لمینت و دندان مهم ترین مرحله است. زیرا در ایجاد ظاهری طبیعی و برجسته نشدن بیش از حد دندان ها تاثیر دارد.

  • مرحله چهارم

با کمک خمیر قالب گیر، جایگاه و حالت هر دندان مشخص شده تا لمینت ها دقیقا مطابق دندان ها ساخته شوند.

  • مرحله پنجم

لمینت با متریال باکیفیت توسط دندانپزشک آماده شده و یا در لابراتوارها آماده می گردد.

  • مرحله آخر

روکش های لمینت روی سطح دندان قرار گرفته و با استفاده از تراش خوردگی ها و چسب مخصوص روی دندان ها فیکس می شوند. حالا دندان ها سفیدتر، درخشان تر و مرتب تر شده اند.

کلام آخر

 پیشنهاد می کنیم قبل از هرگونه اقدام برای لمینت دندان ها، ابتدا با این روش کامل آشنا شد. برای این کار می توان از خدمات مشاوره دندانپزشکان زیبایی و ترمیمی معتبر کمک گرفت. سپس با جستجو در سایت های اینترنتی از جمله دندانپزشکا درباره بهترین دکتر لمینت در فولادشهر اطلاعاتی کسب نمود. رزومه دندانپزشک نشان دهنده صحت اعتبار و اطلاعات او می باشد. مرجع انتخاب خود را رزومه و اسناد قرار دهید. ویژگی های متخصص لمینت خوب بررسی شده و با دیدگاه ها و اظهارات مراجعین پیشین تطبیق داده شود. تجربه، تخصص، تجهیزات پیشرفته، آمار رضایت بیماران و تعرفه های به صرفه از معیارهای انتخاب یک دندانپزشک خوب است. در بخش ارسال دیدگاه ها پاسخگوی سوالات شما هستیم.

منابع : huffmanfamilydentistry

5/5 - (1 امتیاز)

ستایش نیری

ستایش نیری نویسنده مجله دندانپزشکا هستم. علاقه زیادی به موضوعات پزشکی دارم. سعیم بر تولید محتواهای پزشکی مفید و کارآمده. امیدوارم از مقاله‌های من لذت کافی رو برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا